Lewin Kłodzki to mia­stecz­ko nie­da­leko Ku­do­wy Zdro­ju w po­bli­żu gra­ni­cy z Cze­cha­mi. Po­łożone jest ma­low­ni­czo po­mię­dzy Wzgó­rza­mi Le­wiń­skimi a Gó­ra­mi Or­lic­kimi. Od wielu lat przy­jeż­dża­ją tu dzie­ci i mło­dzież z Otwoc­ka, dawniej zwłaszcza har­ce­rze, na letni i zi­mo­wy wy­po­czynek. Miej­sce to jest do­skona­łym punk­tem wy­pa­do­wym zimą — do u­pra­wiania spor­tów zi­mo­wych, a latem — dla zwie­dza­nia Gór Sto­łowych, Su­de­tów, ale rów­nież miejsc po­łożonych poza gra­ni­cami Pol­ski, ta­kich jak Skal­ne Mia­sto w Cze­chach, czy nawet Praga i Wie­deń.

czwartek, 28 lipca 2016

Dbaj o zdrowie! (dzień 9)


Wa­kacje bez wy­po­czyn­ku nad wodą nie mogą być udane. Dziś wody szu­ka­li­śmy bar­dzo da­le­ko. Wy­bra­li­śmy się do Hra­dec Králové. Tam cze­ka­ła na nas Miej­ska Łaź­nia, a w niej basen z wie­lo­ma a­trak­cjami, mię­dzy in­ny­mi z mor­ski­mi fa­lami. Po po­wrocie, wie­czo­rem spo­tka­li­śmy się w świe­tlicy. W tra­dy­cji na­sze­go obozu są za­ję­cia z pro­fi­lak­ty­ki. W tym roku każdy za­stęp miał za­danie by przy­go­tować scen­kę an­ty­ni­ko­tynową.