Lewin Kłodzki to mia­stecz­ko nie­da­leko Ku­do­wy Zdro­ju w po­bli­żu gra­ni­cy z Cze­cha­mi. Po­łożone jest ma­low­ni­czo po­mię­dzy Wzgó­rza­mi Le­wiń­skimi a Gó­ra­mi Or­lic­kimi. Od wielu lat przy­jeż­dża­ją tu dzie­ci i mło­dzież z Otwoc­ka, dawniej zwłaszcza har­ce­rze, na letni i zi­mo­wy wy­po­czynek. Miej­sce to jest do­skona­łym punk­tem wy­pa­do­wym zimą — do u­pra­wiania spor­tów zi­mo­wych, a latem — dla zwie­dza­nia Gór Sto­łowych, Su­de­tów, ale rów­nież miejsc po­łożonych poza gra­ni­cami Pol­ski, ta­kich jak Skal­ne Mia­sto w Cze­chach, czy nawet Praga i Wie­deń.

sobota, 25 lipca 2020

Plażowanie i zwiedzanie (dzień 3)


Celem naszej dzisiejszej wycieczki był Náchod – przy­gra­nicz­ne mia­sto w Czechach. W Nácho­dzie za cel ob­ra­li­śmy basen. Po­goda do­pi­sa­ła. Przy­pie­ka­ją­ce słoń­ce prze­pla­tało się z chwi­la­mi przy­jem­nej o­chłody pod chmu­ra­mi. Jed­nak naj­przy­jem­niej chło­dzi­ła nas dziś woda ba­se­nu. Opa­le­ni i wy­po­czę­ci ru­szy­li­śmy na cze­skie za­ku­py. Ostat­nim ak­cen­tem była w wi­zy­ta na Szla­ku Gi­ną­cych Za­wo­dów w Ku­do­wie Zdro­ju. Za­chę­camy do zo­ba­cze­nia re­la­cji fo­togra­ficz­nej.